Co znajduje się w boxie?

Ile produktów trafia do każdego Boxa?

W każdej edycji ChillBoxa znajdziesz od 6 do 10 produktów. Zawsze są to przynajmniej 3 kosmetyki, gadżet, przekąska i książka (lub kosmetyk zamiast książki).

Czy kosmetyki są pełnowymiarowe?

Wszystkie zapowiadane przez nas kosmetyki są wersjami pełnowymiarowymi, chyba, że wraz z zapowiedzią produktu nadmienimy, że jego wielkość jest inna, niż tradycyjny produkt, który znajdziecie na sklepowych półkach.

Co to jest ChillBox Starter?

W ChillBoxie Starter znajdziesz od 2 do 5 kosmetyków, gadżet i książkę lub kosmetyk-niespodziankę. To nic innego jak ChillBox pomniejszony o przekąskę i jeden z kosmetyków – w sam raz na dobre poznanie naszego pomysłu na relaks.

Czy w każdym ChillBoxie jest ksiażka?

Możesz wybrać jedną z pięciu książek, lub kosmetyk-niespodziankę zamiast książki. 

Jakie kosmetyki znajdę w Boxie?

Testujemy, sprawdzamy, szukamy! <3 W ChillBoxie znajdziesz tylko i wyłącznie produkty polecane i sprawdzone przez nas samych i nasze zaufane wąskie grono testerek. Staramy się, by były jak najbardziej uniwersalne i dopasowane do potrzeb każdej z Was.

Czy kosmetyki będą pasować do mojej cery lub włosów?

Nasze zasady są proste – wszystkie kosmetyki dobieramy do naszego Boxa tak, by były jak najbardziej uniwersalne.

Czasami decydujemy się na umieszczenie w Boxie produktu nieco bardziej „wyspecjalizowanego” pod kątem typu cery, rodzaju włosów itp. Wtedy w momencie składania zamówienia możesz wybrać na przykład jeden z dwóch kremów.

Często zadawane pytania

Czy ChillBoxa trzeba subskrybować, czy można kupić tylko jedno pudełko?

Nic nie trzeba. 🙂 Można zarówno kupić pojedyncze pudełko, jak i wygodnie je subskrybować. Więcej informacji o subskrypcjach znajdziesz poniżej w kolejnym dziale.

Czy w środku pudełka znajduje się paragon?

Nie. 🙂

Email z potwierdzeniem złożenia zakupu i potwierdzenie przelewu to w świetle prawa wystarczające potwierdzenie złożenia zakupu. 

Czy w Boxie może znaleźć się karteczka z życzeniami?

Oczywiście. 🙂 Daj nam znać w uwagach do zamówienia i dopiszemy życzenia zgodnie z Twoją prośbą.

Wysyłka Boxów

Kiedy wysyłka?

Boxy zawsze wysyłamy około 10 dnia miesiąca, tzn edycję Styczniową około 10 stycznia itd.

Jeśli zdecydujesz się na zakup jednej z poprzednich edycji już po „głównej” wysyłce, to wyślemy je następnego dnia roboczego po otrzymaniu wpłaty.

Jakie są dostępne metody wysyłki i czym się różnią?

Wysyłka odbywa się Kurierem InPost i do Paczkomatów. Ich ceny są identyczne, tak samo jak czas realizacji. Zdecydowana większość paczek trafia do naszych klientów następnego dnia roboczego po wysłaniu paczki.

Co się stanie, gdy nie odbiorę przesyłki?

Jeśli nie zdążysz odebrać przesyłki z Paczkomatu jesteśmy zmuszeni pokryć koszty jej drogi powrotnej i ewentualnej drugiej wysyłki.

Gdy czujesz, że lepiej będzie jeśli wyślemy do Ciebie Boxa nieco wcześniej lub później daj nam znać – wspólnie zawsze znajdziemy najwygodniejsze dla Ciebie rozwiązanie.

Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Wysyłamy tylko i wyłącznie pudełka opłacone przed dostawą, nie ma możliwości wysyłki pobraniowej.

Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka kosztuje 12 złotych niezależnie od wybranej formy wysyłki i ilości zamówionych Boxów.

Jaki jest czas dostawy?

Dostawa na terenie Polski zajmuje maksymalnie 2 dni robocze od momentu nadania.

Wysyłki zagraniczne docierają w ciągu około 7 dni.

Subskrypcje

Na jaki czas mogę wykupić subskrypcję?

Subskrypcja nie jest ograniczona czasowo, możesz rozpocząć ją i zakończyć w dowolnym momencie.

Od którego Boxa zacznie się moja subskrypcja?

Subskrypcja zaczyna się od najnowszego z dostępnych Boxów, czyli subskrypcja zamówiona w styczniu zaczyna się od ChillBoxa Lutowego.

Chcę zmienić adres doręczenia lub metodę dostawy dla mojej subskrypcji.

Napisz do nas na maila – kontakt@chillbox.pl i zmienimy adres.

Jak mogę wybrać książkę lub kosmetyk do kolejnej edycji?

W tej kwestii wszystko jest „po staremu”. 🙂 Każda z osób mających subskrypcję na przełomie miesięcy otrzyma od nas maila z listą książek do wyboru i ewentualnymi innymi produktami do wyboru na kolejny miesiąc.

Jakie korzyści wiążą się z subskrypcją?

Do każdego Boxa zamówionego w subskrypcji przypadającego na pierwszy miesiąc kwartału (edycja Styczniowa, Kwietniowa, Lipcowa i Październikowa) trafia dodatkowy kosmetyk.

Subskrypcja będzie też lepiej punktowana w naszym programie lojalnościowym. Ale to po wakacjach, musimy go dobrze opracować. 🙂

Kiedy pobierane są płatności za subskrypcję?

Płatności pobierane są tego samego dnia kiedy złożyłaś pierwsze zamówienie +/- 5 dni.

Moja karta straciła ważność - jak mogę zmienić jej dane?

Nie ma możliwości zmiany danych karty przy aktywnej subskrypcji. Chcąc dodać nową kartę, należy anulować obecną subskrypcję i złożyć nowe zamówienie, podając przy tym nowe dane karty. 

Czy płatności Stripe są bezpieczne?

Stripe to jeden z największych operatorów płatności kartą. Wybraliśmy go, bo spełnia wszystkie niezbędne standardy bezpieczeństwa i cechuje się wyjątkowo dużą niezawodnością. 

Płatności, reklamacje i zwroty

Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępne formy płatności to:
Bramka Płatnicza tPay dla pojedynczych Boxów
Bramka Płatnicza Stripe dla Subskrypcji

Do kiedy muszę opłacić złożone zamówienie?

Prosimy o wpłatę w ciągu 7 dni od złożenia zamówienia. Jeśli chcesz opłacić zamówienie później, prosimy o informację mailową lub na messenger.

Czy mogę zwrócić ChillBoxa?

Jeśli Box nie przypadnie Ci do gustu możesz go zwrócić. Jest jeden warunek – wszystkie znajdujące się w nim produkty muszą pozostać zamknięte. 

Zwrotu możesz dokonać w dowolnym momencie. Musisz przesłać go na nasz adres, a my w ciągu 14 dni zwrócimy środki za zamówienie.

Reklamacje

Twoje pudełko pełne relaksu nie dotarło wcale lub zawartość została uszkodzona? Skontaktuj się z nami pod adresem kontakt@chillbox.pl a my postaramy się jak najlepiej i jak najszybciej rozwiązać problem, byś mogła w pełni cieszyć się relaksem! 🙂 

Reklamacji możesz dokonać w dowolnym czasie.

Uszkodzenia - co robić?

Staramy się, by nasze Boxy docierały do Was nienaruszone.

Niestety to nie wystarcza i czasem zdarza się, że pudełko lub produkty w środku są uszkodzone.

W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo lub na Messenger. Możemy wysłać do Ciebie nowe produkty, dołożyć je do kolejnego zamówienia lub udzielić Ci zniżki na kolejne zamówienie.